Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 14:55:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Koolilõpufest 2025

Toimumise aeg: alates 09.06.2025 kell 12:00 kuni 09.06.2025 kell 22:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Kooli tn 9,
Tabasalu Kooli hoov

Ürituse korraldaja: Huvitegevuse ja Noorsootöö SA, esindaja Karmen
Riik-Romanenkov, tel: 5358 5532, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustav isik: OÜ Öörahu, esindaja Mait Metsis, tel:
5099 961, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutaja: Huvitegevuse ja Noorsootöö SA, esindaja
Elina Siilbek, tel: 5099 885, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tegemist on Harku valla lastele ja noortele suunatud kooliaasta lõpetamise
ja suve alguse tähistamise sündmusega, mida korraldab Huvitegevuse ja
Noorsootöö SA.

Koolilõpufest toimub Tabasalu Kooli hoovis, kus noortele pakutakse
põnevaid ja arendavaid tegevusi. Õhtune pidu alates kl 18 on suunatud 13+
vanuses noortele.

Üritusel osalevad alaealised ning ürituse toimumispaika võib koguneda
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald